Aktualności
„Młodzi Inżynierowie. Wyścig Umysłów”
- Szczegóły
- Odsłony: 685
W dniu 7 czerwca 2024 roku, Szkoła Podstawowa w Woli Gułowskiej stała się areną rywalizacji młodych umysłów podczas pierwszego gminnego konkursu matematyczno-technicznego „Młodzi Inżynierowie. Wyścig Umysłów”. Uczestnicy konkursu, reprezentujący klasy 4, 5 i 6, zmierzyli się z wymagającymi zadaniami z zakresu matematyki i techniki, które były dostosowane do ich poziomu edukacyjnego.
Konkurs został zorganizowany pod patronatem Wójta Gminy Adamów, pana Karola Ponikowskiego, w celu promowania zainteresowań matematycznych i technicznych wśród uczniów oraz rozwijania ich umiejętności analitycznych i inżynierskich. Za organizację, ułożenie zadań konkursowych, napisanie regulaminu a także pozyskanie nagród odpowiedzialni byli: Jolanta Goleń, Elżbieta Filip i Kuba Kardas. Zadania konkursowe były zaprojektowane tak, aby nie tylko ocenić wiedzę uczniów, ale również ich kreatywność, zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Piosenka kl. 4 „Przepisowy ruch drogowy” w innowacji pedagogicznej „Znamy przepisy ruchu drogowego śpiewająco”
- Szczegóły
- Odsłony: 948
Uczniowie kl. 4 przygotowali piosenkę „Przepisowy ruch drogowy”, którą zaprezentowali na uroczystości „Mam talent” zorganizowanej w naszej szkole w czerwcu bieżącego roku. Przedstawiony utwór muzyczny to jeden z kilku elementów realizacji innowacji pedagogicznej „Znamy przepisy ruchu drogowego śpiewająco”. Celem innowacji było przygotowanie uczniów do świadomego uczestnictwa we współczesnym ruchu drogowym poprzez ukształtowanie w nich postaw bezpiecznego poruszania się po drogach rowerem oraz innymi urządzeniami takimi jak: hulajnogi elektryczne, urządzenia transportu osobistego i urządzenia wspierające ruch.
„Laboratoria Przyszłości” - Działania praktyczne - montaż obwodów elektrycznych/plansze dydaktyczne maj 2024
- Szczegóły
- Odsłony: 874
W maju 2024 r. na zajęciach techniki w kl. VI i zajęciach indywidualnych uczniowie ponownie konstruowali gotowe modele/projekty montażu obwodów elektrycznych z wykorzystaniem zestawów małego elektronika “Boffin 500” oraz “Construction Box – ElectronicCircuits” firmy Betzold zakupionych w ramach projektu “Laboratoria przyszłości”.
Zestawy Boffin zawierają 101 projektów (i więcej), które są łatwe do zestawienia. Z elementów dołączonych do zestawu uczniowie w niewielkich grupach stosując zasady BHP tworzyli określone projekty, różnych elektrycznych i elektronicznych obwodów opisanych w instrukcji. Uczniowie pracowali indywidualnie lub w małych grupach przez co uczyli się współdziałania podczas rozwiązywania danego problemu technicznego.
„Laboratoria Przyszłości” - Wystawa pomocy dydaktycznych czerwiec 2024
- Szczegóły
- Odsłony: 1179
W czerwcu 2024 r. podczas szkolnego przeglądu Talentu na stoisku Laboratoria przyszłości zaprezentowano liczne pomoce dydaktyczne zakupione w ramach realizacji projektu edukacyjnego realizowanego przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Wyeksponowano nieliczne z wielu narzędzi i pomocy, które przedstawione rodzicom i młodszym uczestnikom.
Czytaj więcej: „Laboratoria Przyszłości” - Wystawa pomocy dydaktycznych czerwiec 2024
Karta rowerowa 2024
- Szczegóły
- Odsłony: 586
27 maja uczniowie klasy 4 pod kierunkiem pani Elżbiety Filip oraz Policji z Wydziału Ruchu Drogowego z Łukowa zdali egzamin teoretyczny i praktyczny na kartę rowerową. Podczas egzaminów uczniowie wykazali się dobrą znajomością znaków drogowych i przepisów ruchu drogowego oraz umiejętnością jazdy rowerem zgodnie z zasadami bezpiecznej jazdy W dniu 10.06.2024 r. uczniowie otrzymali dokument karty rowerowej, które wręczył dyrektor szkoły pan Przemysław Sala na lekcji techniki, gratulując zdanych egzaminów i życząc bezpiecznej jazdy.
Standardy Ochrony Małoletnich
- Szczegóły
- Odsłony: 803
Standardy Ochrony Małoletnich w Zespole Szkół im. Gen. Franciszka Kleeberga w Woli Gułowskiej
Wersja pełna z polityką ochrony małoletnich i procedurami - kliknij tutaj
Wersja skrócona dla uczniów - kliknij tutaj